מדיניות ביטולים
מדיניות ביטולים
.מדיניות ביטול עסקה הינו בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע״ו 2016
לפי החוק, ניתן לבטל עסקה באמצעות הודעה להדרים 8 בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד לא יאוחר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה, לפני מועד האירוע.
לאחר ביטול העסקה יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי תוך 14 ימים ממועד קבלת ההודעה על הביטול ובהתאם למחיר ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 ש״ח - הנמוך מביניהם.
לפי תיקון מס׳ 47 תשע״ו 2016, ביטול עסקה ע״י צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום ביצוע העסקה ובתנאי שהוא מציג מסמך המעיד שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
במקרה ובו ביקשת לבטל רכישה עפ״י הוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן והמפיק סירב, נבקשך להודיע לנו ואנו ננסה לסייע לך ואף נשקול את סיום ההתקשרות עם ההפקה. אין באמור בסעיף זה כדי להגדיר את האתר או מי מטעמו כמוכר או להטיל על האתר חבות של מוכר.
על אף האמור לעיל, מובהר כי האתר נושא בעלות סליקת כרטיסי האשראי של העסקה, בכל מקרה של ביטול לא ישיב האתר את העלות שנשא בה עבור העסקה, העומדת בקירוב על כ-5% מסכום עסקת האשראי או 100 ש״ח - הנמוך מביניהם.